Чекаємо на запитання: +380 672930939
UA RU
  • Головна
  • Новини
  • ПОСТАЧАННЯ ПРИРОДНОГО ГАЗУ НАСЕЛЕННЮ: ПЕРСПЕКТИВИ НОВОЇ РЕВОЛЮЦІЇ
04.12.2020

ПОСТАЧАННЯ ПРИРОДНОГО ГАЗУ НАСЕЛЕННЮ: ПЕРСПЕКТИВИ НОВОЇ РЕВОЛЮЦІЇ

ПОСТАЧАННЯ ПРИРОДНОГО ГАЗУ НАСЕЛЕННЮ: ПЕРСПЕКТИВИ НОВОЇ РЕВОЛЮЦІЇ

Чи є сенс займатися поставками природного газу населенню?

 

Про революцію в житлово-комунальній сфері, в плані постачання природного газу населенню, написано багато. Найголовніше те, що вступило з 1 серпня в силу законодавство, значно спрощує процедуру переходу до іншого постачальника природного газу. Фактично, вона стає набагато складніше, ніж, наприклад, зміна інтернет-провайдера в своєму будинку.

 

Що це дасть населенню?

 

Головна відповідь на питання лежить в площині будь-яких ринкових відносин. Ми завжди можемо піти скупитися в інший супермаркет, якщо нас погано обслужили в колишньому. В умовах конкуренції учасники ринку пропонують різні акції, запитують фідбек і намагаються виграти за рахунок сервісу.

 

Які переваги від газового ринку для покупців?

 

  • Менше бюрократії. У нових реаліях довідки про кількість проживаючих в будинку більше неактуальні. До того ж, заяви про перехід розглядаються автоматично протягом 4 днів.
  • Гнучке регулювання цін. В ідеалі - більш ринкова ціна може призводити до зниження послуги. Наприклад, у того ж «Нафтогазу» є можливість пропонувати більш низькі ціни за рахунок прямих закупівель.
  • Діджіталізація послуг. Операції і дії через смартфон приходять і в таку консервативну сферу.
  • Конкуренція за сервіс. Конкуренція означає вдосконалення. А отже є шанс, що хамящіе оператори підуть в минуле.

 

Відзначимо, що постачальники газу поки що не надто активні в розвитку сервісів для населення. Найвідоміший серед них – «Нафтогаз», в особі свого газового підрозділу ГК «Нафтогаз України». За словами CEO Андрія Коболєва, компанія планує зайняти близько 20 відсотків ринку за рахунок більш вигідних цінових пропозицій.

 

Чи з'являться інші постачальники газу населенню?

 

Цілком можливо. У всякому разі виглядає так, що сумнівається компаніям варто швидше визначатися. В іншому випадку виникне практично 100-відсоткова ймовірність монополізації ринку. А це навряд чи сприятливо позначиться на якості послуги в середньостроковій перспективі.